Direktlänk till inlägg 17 oktober 2018

Nackspärr

Av Stina - 17 oktober 2018 17:41

Idag vaknade jag av en olidlig smärta i nacken och kunde knappt röra på huvudet. Gjorde min yoga och träning som kändes. Tänkte hur ska jag orka med hästen och ridningen idag. Bet ihop och kläde på mig ridkläderna och drog iväg till stallet. Hälsade på Enzo innan jag började mokka. När jag mockat ett tag känner jag hur spänningarna i nacken släpper. Vad härligt och hämtar Enzo från hagen och fixar till honom inför ett ridpass. Vi rider och har det bra och min nacke gör inte ont. Efter vårt ridpass pysslar jag om honom och vi pratar om allt. Enzo är väldigt fin lyssnare. Vi kan stå och kramas medan jag pratar.
Sen fick han prova det nya regntäcke och ha på sig ute i hagen. Köpte det för en billig peng på Fb och helt nytt. Jag nöjd och Enzo med.
Enzo och stallet är den bästa medicinen för min värk
Kram Stina

Enzo och hans nya regntäcke

Puss på dig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina - 13 september 2022 13:35


Imorgon är det dags igen att träffa advokaten och se hur vi ska gå vidare med stämningen mot Surahammar ryttarförening. Stämmer jag dem blir det på grunderna av förtal, ärekränkning, mobbing och osaningar om mig. Även ett skadestånd, samt mina advoka...

Av Stina - 3 september 2022 23:51


Skådespelaren Anthony Hopkins ord: Släpp taget om de människor som inte är redo att älska dig. Det här är det svåraste du någonsin kommer att göra i ditt liv och det kommer också att vara det viktigaste. Sluta ha svåra konversationer med män...

Av Stina - 15 augusti 2022 15:13


Jag blir så ledsen över att folk smutskastar med osaningar som drabbar andra och förstör för dessa personer. Jag står inackorderad med mina två fina hästar i ett mysigt stall där mina hästar, vänner och jag trivs samt mår jättebra. Fast så har det ...

Av Stina - 17 juli 2022 19:53

Usch vilken dag. Jag har bara gråtit ? och känt mig hjälplös och förtvivlad och vet nu inte vad som kommer hända. Det känns som jag blir straffad två gånger nu. Att vara i stallet idag kändes inte bra som det alltid brukar göra Stallet är för mig e...

Av Stina - 14 juni 2022 14:11


Detta har en vän till mig skrivit för att göra personer uppmärksammade på hur det är i hästvärlden och hur dett ofta går till. Både hon och jag har blivit drabbade av detta och det är därför hon vill uppmärksamma detta och vi är inte ensamma om det. ...

Ovido - Quiz & Flashcards