Alla inlägg under november 2011

Av Stina - 29 november 2011 10:13

Oj... det var längesen jag skrev här, men det har varit full fart här hemma på sista tiden så jag har inte haft tid att skriva. Det har varit massa möten med barnens skolor, Hab, Kommunen, Föreläsningar, Tentor och sjukdomar så nog har jag haft att göra här hemma. Hoppas att december blir lugnare.

Äntligen har vi advent och det är en tid på året jag gillar när jag får pynta här hemma och lysna på julmusik. I lördags hade vi adventsmiddag hemma hos goa svärgerskan Anette och det var jättemysigt med lite julmat och umgänget. Nästa år är det våran tur att ha adventsmiddag hos oss. Jag saknar snön för jag vill ha mycket snö nu i december, här är det bara grått och regnigt ute det ser så tråkigt ut när man tittar ut genom fönstret.

I fredags förra veckan var jag på mammalyx med Rbu- föreningen. Vi var bara mammor  och vi badade bubbelpool och åt lite smått och gott med dricka till. Som avslutning gick vi på konsert och såg "1974 Tribute to Abba". Gammla barndomsminnen dök upp när man stod framför klassen och härmade Abba och mimade till deras låtar med hopprep som mikrofon.

Fixa lite kaffe med lussebulle till nu innan promenaden med vovven

                              KRAM Stina  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards