Alla inlägg under februari 2019

Av Stina - 19 februari 2019 21:33

Idag fick vi komma in lite tidigare i stallet och äta vår lunch då det regnade ute. Jag fick ställa mig i min Box och den var inte ens mockat då Stina blev sen från jobbet men det gjorde inte så mycket jag hade ju hö att tugga på. Sen kom hon och så ska hon störa mig när jag äter med att börja mocka. Jag gjorde mig stor så vi fick trängas där i boxen sen blev det rocka loss till musik och Stina började sjunga och dansa. Hon är inte riktigt ibland men hon är så snäll och skämmer bort mig och mina vänner i stallet. Idag tänkte hon försöka smyga till mig en morot å då vaknade Enzo och förde liv och tjoade på morotstanten att han minsan hörde det där att jag fick något gott så Stina fick vackert hämta morot till honom och Ellen. Borsten kom fram och Stina borstade mig ordentligt men hon ska bara veta att jag kommer rulla mig i spån igen. Ha ha när Stina kom och nattade oss så var jag full med spån så borsten kommer fram imorgon igen.
Jussi ? & Stina ?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards