Alla inlägg under augusti 2017

Av Stina - 31 augusti 2017 09:26

Idag har vi regn hos mig och det regnar kraftigt till och från. Att köra bil i regn tycker jag om varför vet jag inte men det är avkopplande. Vet att jag är konstig men tror nog det fins fler som jag i trafiken. Jag tar det lugnt och njuter i en torr och varm mysig och go bil.
Så alla Goa vänner som ska ut och åka/köra bil idag passa på och njut då
Kram Stina

Av Stina - 28 augusti 2017 10:01

Nu har vi haft några dagar med soligt och varmt väder men ändå känns hösten i luften nu. Om några dagar har vi första höstmånaden här och vi går snart mot kallare och ruggigare väder. Känns rätt okej att lämna sommaren bakom sig och välkomna hösten och dess färgprakt och den klara lite krispiga luften. Själv njuter jag av alla årstider vi har och deppar inte för att det blir kallt, ruggigt och mörkt ute.
Kram Stina

Av Stina - 24 augusti 2017 09:51

Upp tidigt idag och fara iväg till lasarettet för att träffa bröst/röntgen sköterskan som skulle ta några bilder. Det gick bra men det gör ju så ont. Sen har jag alltid lite blandade känslor vid den här tiden om året och när dessa bilder ska tas. Det har gått 4 år sedan min bröstcancer upptäcktes och det är inget jag vill uppleva igen. Idag går livet som en berg och dalbana upp och ner men jag lever och är än så länge cancer fri. Har en underbar man som älskar och stöttar mig. Några fina vänner och en hel drös med underbara arbetskollegor.
Ha en fin torsdag alla vänner
Kram Stina

Av Stina - 20 augusti 2017 22:10

Tyckte nyss att jag gick på semester och nu är den slut. Vart tog den vägen det sa bara swiiisch så var den över.
Imorgon ska man då åter till jobbet och då får jag träffa mina härliga å trevliga arbetskamrater igen som jag saknat och så naturligtvis de boende.
Ska bli kul att vara tillbaka i vardagen igen.
Ses i morgon
Natti natti å kram
Stina

Av Stina - 19 augusti 2017 18:15

Efter en natt och förmiddag med mycket regn unnar jag mig en Latmansdag och bara tar det lugnt. Läser en spännande bok som nu börjar bli spännande. Blev allt lite kaffesugen så nu ligger jag i sängen med kaffekoppen och boken å har det mysigt. Hjärtat ska ut å grilla ska bli så gott med lite mat sen blir det film mys i stugan.
Ha en fin lördagkväll minna vänner
Kram Stina

Av Stina - 18 augusti 2017 11:06

Idag regnar det och jag tycker det är mysigt. Ligger och lyssnar hur det smattrar på altantaket för det är så rogivande och så får man mysa under en filt och ha det skönt.
Ha en fin fredag i rusket
Kram Stina

Av Stina - 17 augusti 2017 10:28

Jag väntar på att tvättmaskinen ska tvätta klart.
Väntar på att solen ska börja lysa upp pooldäcket.
Väntar på att te't ska svalna lite.
Väntar på att något roligt ska hända.
Den som väntar på något gott väntar inte länge.
Ha en fin torsdag och njut av vädret, solen och värmen.
Kram Stina

Av Stina - 15 augusti 2017 10:29

Har nu haft tre veckor semester och är nu inne på fjärde veckan som kommer gå så fort. Har varit på husvagnssemester till västkusten och ville inte åka hem hade det så skönt och avslappnat utan alla måsten vi tog dagen som den kom.
De här sista dagarna ska jag bara njuta av. Snart är man tillbaka i vardagens alla måsten
Ha en fin tisdag mina vänner
Kram Stina ?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards