Alla inlägg under september 2016

Av Stina - 23 september 2016 10:07

Nu är jag långledig efter ett arbetspass på 6 dagar. Man är rätt trött idag så det blir en vilo dag för mig. Helgen kommer bestå av trädgårdsarbete och göra trädgården klar inför hösten och vintern.
Jag välkomnar hösten

Av Stina - 14 september 2016 15:23

Har suttit framför datorn en stund och kollat på foton. Då hittade jag detta på mig och Kenneth
Kraam Stina

Hjärtat och jag

Av Stina - 9 september 2016 23:15

Idag har det snurrat en massa tankar i mitt huvud och börjar bli lite nervös för undersökningen på måndag. Jag hoppas de inte hittar något otäckt igen. Talar till mig själv som en mantra att jag har inte cancer och då har jag det inte. Fast jag är glad att jag äter antidepressiv medicin just nu som tar bort den värsta ångesten och oron.
Ska läsa lite i min bok nu och försöka skingra dessa tankar jag har i huvudet.
Ha en fin fredagkväll. Kraaam
STINA

Av Stina - 5 september 2016 09:08

Idag har vi redan den 5 september och morgonen var kall. Fick för första gången gå upp och stänga fönstret som stått uppe sen början på maj. Tror det snart är dags att kolla över vinterkläderna.
Idag tänker jag åka till stan och inhandla lite nya växter inför hösten som ska pryda trappan här hemma.
Måste erkänna att jag längtar lite till hösten då jag gillar färgprakten och den klara luften. Sen får man ha lite mys hemma om kvällarna och tända kaminen och ljuslyktona å krypa ner i soffan.
Ser fram emot hösten

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards