Alla inlägg under maj 2013

Av Stina - 10 maj 2013 17:52

Idag har man avklarat den sista tentan och det känns faktiskt ganska skönt. Nu är det inte långt kvar till examen bra tre veckor och det är ju snart.

Satt ute en stund och njöt av   och en   kaffe. Oj nu är det skrivtorka här vad ska jag skriva jag har ju inte gjort någonting i dag förutan tentan förstås. Undra om man ska börja med middagen för här blir det taco i kväll. 

Christian och Kenneth tog en vända in till stan för att handla och när de kom hem var sonen så stollt då han hade klippt sig och resultatet var riktigt fint, det är bara en annan som skulle behöva ha i lite färg i håret men det får vänta till examen.

Nä nu tar jag ledigt från datorn för i kväll och återkommer i morgon igen. Ha en riktig skön fredagskväll med mys.


     KRAM Stina  

Av Stina - 9 maj 2013 19:52

Hej, hej kära blogg nu är jag tillbaka igen. Det var länge sen sist jag var in här och skrev, men tiden har bara runnit iväg och så har skolan tagit mycket tid av en. Snart är skolan slut och då kan man kalla sig för omsorgpedagog och sen är riktigt stollt över mig som klarat av skolan så här långt för det har inte varit någon dans på rosor här. Vi har en tuff och hård lärare som tar den här utbildningen på alvar och det märks i undervisningen.

Äntligen är våren här och idag kunde man se att det blivit grönt ute. Jag bara njuter av att värmen har kommit tillbaka efter den här bedrövliga vintern och kalla våren vi haft. Hoppas nu bara att sommaren kommer bli varm och torr så det blir badväder.

Nä nu har jag suttit länge vid datorn och det börjar bli dax att läsa lite i litteraturen inför morgondagens tenta man har. Lovar att det inte ska bli så långt mellan varven i bloggen


      KRAM Stina  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards