Alla inlägg under februari 2014

Av Stina - 3 februari 2014 12:41

Hej!

Måste bara tala om att jag har inte glömt min blogg det är bara det att jag har inte orkat att öppna datorn för att skriva här. Har haft annat att fokuserat på en tid.

Har nu avslutat min cellgiftbehandling och den har varit tuff med alla dess biverkningar man haft som led ont, smak förlust, illamående, förlust av håret, frys o svettningar och trötthet osv. Men nu är det över och den här veckan börjar jag med strålning i 5 veckor sen är jag klar och ska åter erövra mitt sociala liv med vänner och jobb.

Det som har varit det jobbigaste under behandlingen var när mitt hår ramlade av och jag har fortfarande inte accepterat att man är kal på huvudet även om jag har peruk på mig så är det inte jag och gillar inte att se mig i spegeln blir så ledsen då och så är det kallt om huvudet.

Den här helgen ska vi  ha återträff i Smedjebacken igen och jag ser verkligen fram emot den. Ska bli kul att träffa dem igen för förra gången fick jag åka hem när det roliga började på grund av infektionsrisken jag då hade.

Ville egentligen bara tala om att jag mår bra och har det bra. Att jag börjar närma mig mållinjen den 12 mars.


KRAM Stina   



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards