Alla inlägg under januari 2018

Av Stina - 18 januari 2018 14:24

Å vad jag har längtat efter snö denna vinter och nu har den äntligen kommit. Vi är inne på tredje dagen med snöfall och snön bara vräker ner. Tycker det är så mysigt när naturen klär in sig i det vita och man blir lite piggare när det är vit och ljusare ute än det gråa och trista vädret. Nu har de lovat att vi ska få lite kyla så då kanske vi får behålla snön ett tag. För mig kan det få fortsätta snöa mer snö desto bättre.
Vet att många inte gillar snö men vi ska vara glada att vi får snö och att vi ska njuta av den. Vintrarna är inte så som de varit nu är den grå och varm, snön kommer senare nu på vinteråret.
Sitter här och tittar ut på snön som faller i stora vita tussar och njuter
Kram Stina

Första snön i år

Av Stina - 5 januari 2018 17:46

I natt drömde jag lite konstigt och tror det kan bli en ny liten bok.
Drömmen handlade om horder av män från söder i svergie som invaderar svergie i norr. De okuperar hem, gårdar och vägar för att härska och sprida skräck bland folket. Folk försvinner, misshandlas, mördas och används som slavar. Storstäderna är något så när säkra än.
Vad tror ni kan man skriva en bok om det.
Var ett tag sen sist jag skrev en roman. Det är kul och rogivande och så får man släppa loss fantasien lite när man skriver.
Kram Stina

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards