Alla inlägg under november 2013

Av Stina - 4 november 2013 08:07

Ser att det var länge sedan jag var här och skrev i min blogg och det har hänt lite saker sen dess. Som alla vet har jag ju drabbats av bröstcancer och opererats för den och är nu i andra fasen och börjat med cellgiftbehandling. Har fått min andra dos av sex cellgiftbehandlingar och inte är det kul då detta tär på kroppen. Man får ont i lederna ja hela kroppen och så blir man trött och det är en trötthet som är svår att beskriva, magen krånglar och även smaksinnet rubbas och inget är gott att äta. Fast den värsta biverkningen var när håret började lossna då blev jag väldigt ledsen och deprimerad. Har inte vant mig vid mitt kala huvud och så är det så kallt om hjässan utan hår. Gubben försöker muntra upp mig och säger det kommer ju tillbaka och klappar mig på huvudet. Christian uppmuntrar mig med att jag har ju peruken då syns det inte att håret är borta. Idag är en sådan dag när jag mår dåligt och är nästan utslagen och så kommer det vara några dagar till innan det vänder till det bättre men det varar inte länge för då kommer nästa dos. Jag saknar mina vänner som inte längre ringer utan bara skickar sms och de tänker jag inte svara på längre för jag tycker det är så opersonligt och fegt att de inte törs prata istället. Vad härligt att vi är i november nu och jag har redan börjat planerat för advent och jul. Älskar denna tid på året när man får julpynta i hemmet. Hoppas det blir en vit advent med mycket snö. Ska nu ta och vila ett tag innan promenaden man tar varje dag för att hålla igång kroppen och få frisk luft. Nu har jag svamlat runt här på bloggen så ni som läser den får ha en bra dag idag. Kram till er alla.


            KRAM  Stina 

        




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards