Alla inlägg under april 2020

Av Stina - 15 april 2020 12:50

Idag passar jag på att sitta ute och njuta av solen med lite fika.
Tänker hur världen har blivit på några månader med denna pandemin och alla som är drabbade av den. Alla är rädda för den och ingen vill ha den men vi kommer alla drabbas om inte viruset dör ut som många forskare hoppas på. Varför kom pandeminen just nu när vi lämnar den mörka kalla vintern för ljusare och varmare tider för det är ju nu vi vaknar upp och vill umgås och njuta. På vintern är ju de flesta ändå hemma när det är mörkt och ruggigt ute.
Jag saknar mina vänner och att få umgås med dem. Saknar umgänget i stallet med alla och fikat nu håller vi oss på avstånd och gör bara det vi ska. Hade verkligen sett fram mot dena vår och sommar med tävlingar och allt. Ja vår vardag är inte som vanligt och kommer den att bli det när pandemin är över. Jag vet inte
Allt är som en ond dröm
Kram Stina

Av Stina - 14 april 2020 14:53

Ja då var påsken över för det här året och den har varit rätt lugnt här hemma med bara familjen.
Jussi har haft det bra och mår som en prins och han njuter nu av att slippa ha ett varmt täcke på sig och få njuta av den värmande solen. Vi ser båda fram emot sommaren där vi ska börja med styrketräning och lite hoppning. Vi har ju länge hållit på med longeringen och nu börjar det gå riktigt bra i båda varven.
Jag har även försökt mig på hoppning men inte med Jussi utan med en ridskolehäst och det var både kul och otäckt men jag fixade det och fick nog lite blodad tand för hoppningen.
Jussi & Stina

Jussi & jag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards