Alla inlägg under augusti 2016

Av Stina - 21 augusti 2016 13:14

Idag är det verkligen ingen vidare dag. Känner mig sorgsen och nedstämd. Vädret är likaså grå, kvalmig och regntung precis som i mitt sinne.
Tog en vända i trädgården och plockade några blommor för att lätta upp min stämning.
Kraaam Stina

Av Stina - 19 augusti 2016 21:50

Idag vaknade man till en regnig och grå dag. Låg en liten stund och lyssnade på rengnet innan jag klev upp och fixade med morgonbestyren. Blev en snabb vända in till staden för handling. Sen blev det soffhäng och jag lyxade till med en ägg & anjiovis smörgås och te till. Resten av dagen har jag inte gjort någonting utan bara slappat.
Snart ska jag se på OS fotboll där damerna spelar om guld. Ska hålla tummarna.
Kraaam Stina

Av Stina - 17 augusti 2016 23:32

Ligger här i min säng och lyssnar på vinden som susar i träden utanför sovrumsfönstret. Idag har det varit en ruggig dag med blåst,kyla och regn en föraning på att hösten är i antågande. Sommaren har gått så fort och inte har den varit varm och solig heller. Okej vi har haft några varma fina dagar men alldeles för få. Man får väl hoppas att hösten blir fin.
God natt. Kram Stina

Av Stina - 8 augusti 2016 16:09

Idag tar jag det bara lugnt och njuter av ledigheten. Har två veckor kvar på semestern och de vill jag ta till vara. Medans jag tar det lugnt så jobbar hjärtat mitt med att lägga nytt tak på uthuset. Han är väldigt duktig att snickra min man.
Idag blåser det och inte känns det varmt heller man kan nästan tro att hösten är på intågande redan.
Nu ska jag fixa lite kaffe och ta en pratstund med hjärtat.
Ha en fin dag. Kraaam

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards