Alla inlägg under november 2012

Av Stina - 14 november 2012 07:31

Första gången jag har blivit riktigt sur och irreterad på läraren. Igår fick jag tillbaka min senaste rapport om utvecklingstörning och den var helt ok skrivit men hon skrev en kommentar att jag inte hade koll på de olika nivåerna. Hon skrev att pengar på B-nivå är svårt det är nog inte lätt att ens förstå 100 kr. Det jag skrev på B-nivå om pengar var att man ej förstår pengars värde. Det jag skrev om 100 kr var på C-nivå och jag skrev där att de har svårt med pengar om summan överstiger 100 kr. Sen skrev hon att personen har svårt med tidsuppfattning på mer än kanske en vecka och då inte kan planera i god tid. Här var det inte personen i min rapport som skulle i god tid planera utan personalen. Så man undrar om hon läser rapporterna ordentligt och jag fick den kl 19.27 då hade hon rättat klart min och var förmodligen den sista rättningen för dagen. Funderar på att skriva ett mejl och påpeka det hon skrivit och att jag tycker det är fel för man kan ju fundera på vem som har koll på de olika nivåerna och att hon läser de avsnitt jag skrivit och skriver in kommentarerna där då kommer hon märka att nåt är fel och att hon läst fel. Jag får ta att hon kommer bli sur på mig för att jag ifråasätter mig hennes kommentar om min rapport.Annars är allt bara bra med familjen. KRAM Stina

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards