Alla inlägg under september 2020

Av Stina - 28 september 2020 12:43

Igår var ingen bra dag. Hade ångest och var väldigt ledsen så tårarna ran nerför kinderna. Varför jag var så ledsen är att folk måste lägga sig i vad man gör och pratet går snabbare än fantomens djungeltrummor.
Tänker nu bara bry mig om mig själv och sköta mitt vad de andra än säger och tycker för ingen har rätt att lägga sig i mitt liv och vad jag gör. Måste bli tuffare och säga vad jag tycker, tänker och känner. Jag blir lätt ett offer som man lätt klangkar ner på och knuffar undan när man inte passar in längre eller har användning för. Känner mig utnyttjad av många för de vet att jag ställer upp om det är något då jag har svårt att säga nej. Jag vet att jag är den tysta personen som inte alltid vill prata med andra jag inte riktigt känner eller har förtroende för av rädsla för att bli utnjuttad som vän.
Jag vill att alla ska accseptera mig som den jag är och inte utnjutta min vänskap.
Jag vill inte höra rykten om mig för de gör ont.
Jag vill inte bara höra av mig till andra som kallar sig mina vänner.
Jag vill inte vara med om grupper som tystnar när jag går förbi.
Ni kanske inte tror att jag ser eller hör men ni ska veta att det gör jag.
Vill man vara min vän så ta även med mig in i gemenskapen och inte bara när det passar er.
Nu rinner tårarna igen.
Kram Stina

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards