Alla inlägg under oktober 2012

Av Stina - 29 oktober 2012 14:38

Såg att det var länge sedan jag skrivit i min blogg. Jag har inte haft tid och ork till det då skolarbete tar all must ur en. Läser heltid på distans till omsorgspedagog i smedjebacken och utbildningen är jätte intressant och man får verkligen lära sig om olika neuropsykiatriska funktionshinder. Idag snöade det bra på förmiddagen och jag bara njöt av det då jag älskar snö och massor ska det vara. Min man tycker jag är inte riktig klok som gillar snö. Efter en promis med Putte blev det varm blåbärssoppa och några rostade mackor och så satt jag i kökssoffan och tittade ut och bara njöt av det vita. Nu har snön gått över till regn och det vita försvinner. Ikväll ska vi tända vår halloween lykta och se hur den blev. Lillkillen som har höstlov nu ville göra en.  Christian har det bra på nya skolan och han trivs jätte bra och de tar verkligen hand om honom där. Ska fixa lite mellis till killarna som har ockuperat TV och ser någon rysare och snart kommer Christian från fritids.

Ha en bra dag i snöregnet

   KRAM Stina  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards