Alla inlägg under juli 2012

Av Stina - 3 juli 2012 10:27

Då har vi redan 3 juli och jag tycker att tiden den bara rusar i väg. Sitter nu ute på vårt nya pooldäck och njuter av solen  . Tänkte att jag skulle läsa i min nya bok som kom med posten igår här ute men istället följde datorn med och jag sitter här nu och skriver i bloggen. Jag vet att det har blivit långt mellan inläggen men jag har bara inte haft tid med den då det är så mycket annat som ska hinnas med. för en veccka sedan fick jag besked att jag antagits till en Yh utbildning till omsorgspedagog inom neuropsykiatri (Autism) och jag blev jätte glad för jag trodde faktiskt att jag inte skulle bli antagen eftersom jag inte har ett fullständigt gymnasiebetyg (fattas 150 poäng) som krävdes för den utbildningen så jag sökte in på meriter. Vist är jag stollt och ser fram emot att börja läsa i höst och är redan lite nervös för kursen.

Christian är på fritids några dagar under lovet och när han är hemma badar han eller staplar ved. han har alltid något att göra. Nä nu tänker jag läsa min bok som handlar om neuropsykologi det var därför jag gick ut. så det här får räcka för idag.

                                KRAM Stina  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards