Alla inlägg under november 2015

Av Stina - 19 november 2015 16:38

Idag kom första snön och det var så mysigt att se snöflingorna falla. Putte och jag kröp upp i kökssoffan med lite fika och myste. Synd bara att det nu är mer regn än snö som kommer. Blev en tur till Västerås och vattengympa som gick riktigt bra idag och som avslutning lite akupunktur med avslappning. Sen hem med en fart. Nu sitter jag i soffan å har tänt lite ljus och brasan och tar det bara lugnt. Köpte en liten tidning "Julgodis" som jag nu ska läsa. Få se om det blir massa godis till jul. Önskar er alla en myskväll är tillbaka imorgon
KRAM Stina

Av Stina - 19 november 2015 07:51

Idag på morgonen kom den första snön för den här säsongen. Inte mycket men jag är nöjd.

Av Stina - 18 november 2015 18:13

Tänker börja skriva här istället för på Fb om mig. Idag blev det skelettröntgen så man blev genomlyst kors och tvärs, upp och ner, fram och bak. Nu ska man få gå och vänta på svaret om de har hittat någon cancer som spritt sig. Är så himla less på allt det här nu. Hur mycket ska man behöva stå ut med. Sen vart är världen på väg ?. Sonen fick lämna/utrymma skolan för bombhot ?. Nu tänker jag sätta på mig myskläder och krypa upp i soffan och se på tv då det är en hel del att se ikväll. ?? mitt och äldsta sonen bjuder på pizza ikväll. Härligt att slippa stå vid spisen ?. Allt för mig idag.
Kraam Stina ?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards