Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Stina - 2 juni 2012 12:21

Då var det lördag idag och vädret är tråkigt då de regnar, blåser storm nästan och så är det svinkallt ute. Sonen har åkt med flickvännen till stan för att shopa lite till studenten, mannen i huset sågar och klyver ved inför vintern och Christian är på Kortis och kommer hem imorgon och lillsonen spelar Tvspel på sitt rum. Jag har funderat på att inta soffan och krypa ner där under filten med en bra bok och chipspåsen för jag tänker inte gå ut idag i det här vädret för inte ens hunden ville vara ute med husse.

Jag måste bara få skryta lite om Christian för i torsdag hade han skol DM i friidrott och han kom hem stollt med två guldmedaljer som han tagit i grenarna kulstöttning och längdhopp så ni kan gissa om jag var stollt över honom  .

Ni får alla ha en skön helg. Jag tar time out från datorn över söndag och återkommer på måndag.


                                                  

            KRAM Stina  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards