Direktlänk till inlägg 9 juni 2013

Börjat på en ny bok

Av Stina - 9 juni 2013 13:44

Nu är jag i full gång med att skriva på en ny bok. Min senaste bok "Flickan på Åsen" har varit klar länge men man har haft fullt upp med studierna så skrivandet har fått legat stilla men nu är jag igång igen. Fick inspirationen till min nya bok på examenskryssningen och bokens titel för tillfälle heter "Hur ont kan ett hjärta göra som glöder". Början på boken är sann men resten kommer bara att vara påhittad. Första kapitlet handlar egentligen bara om återblickar bakåt i tiden fram till något så litet och oskyldigt kan bli så fel och göra ont och om vänskap. Kommer att rapportera hur det går med skrivandet.

Den här veckan tog jag examen och är nu färdig omsorgspedagog. Det känns lite sorgligt att skolan är slut och man har inte riktigt fattat det än. Nu går hela gänget åt varsitt håll och vi kommer förmodligen i framtiden att tappa kontakten med varandra när vardagen är som vanligt fast jag hoppas att det inte blir så då vi har varit ett fantastiskt gäng med bra sammanhållning. Längtar redan när vår basgrupp ska hälsa på hos en studiekamrat i Småland nu i sommar.

Nu har jag en vecka ledigt innan jobbet kallar och jag ser verkligen inte fram emot att gå tillbaka till det ställe just nu men det är bara tillfälligt för ett tag. Så den här veckan som är kvar kommer jag att njuta av och bara vara och skriva på boken        KRAM Stina  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Stina - 13 september 2022 13:35


Imorgon är det dags igen att träffa advokaten och se hur vi ska gå vidare med stämningen mot Surahammar ryttarförening. Stämmer jag dem blir det på grunderna av förtal, ärekränkning, mobbing och osaningar om mig. Även ett skadestånd, samt mina advoka...

Av Stina - 3 september 2022 23:51


Skådespelaren Anthony Hopkins ord: Släpp taget om de människor som inte är redo att älska dig. Det här är det svåraste du någonsin kommer att göra i ditt liv och det kommer också att vara det viktigaste. Sluta ha svåra konversationer med män...

Av Stina - 15 augusti 2022 15:13


Jag blir så ledsen över att folk smutskastar med osaningar som drabbar andra och förstör för dessa personer. Jag står inackorderad med mina två fina hästar i ett mysigt stall där mina hästar, vänner och jag trivs samt mår jättebra. Fast så har det ...

Av Stina - 17 juli 2022 19:53

Usch vilken dag. Jag har bara gråtit ? och känt mig hjälplös och förtvivlad och vet nu inte vad som kommer hända. Det känns som jag blir straffad två gånger nu. Att vara i stallet idag kändes inte bra som det alltid brukar göra Stallet är för mig e...

Av Stina - 14 juni 2022 14:11


Detta har en vän till mig skrivit för att göra personer uppmärksammade på hur det är i hästvärlden och hur dett ofta går till. Både hon och jag har blivit drabbade av detta och det är därför hon vill uppmärksamma detta och vi är inte ensamma om det. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards