Alla inlägg den 21 augusti 2012

Av Stina - 21 augusti 2012 10:30

Hej igen..

Det var länge sen jag skrev här på bloggen men jag har haft lite bloggtorka och inte orkat att skriva här men hoppas det vänder nu när vardagen är igång igen. Vi har haft en bra sommar med mycket bad i poolen, många grillkvällar, utflyckter och dagar vi bara latat oss fast vädret varit kass.

Skolan är igång för två av pojkarna och skolstarten gick bra för dem fast man är trött på morgonen. Jag tror de tyckte om att skolan börjat igen för ingen har gnällt på att sommarlovet är slut.

Igår hade vi inskolning för Christian på hans nya skola och den gick jätte bra och han tyckte skolan var toppenbra och visade tummen upp  . Idag på morgonen kom bussen och hämtade honom och det kändes tryggt att det var många kompisar till honom i bussen och chaffören verkar trevlig och snäll. jag hoppas att skoldagen går bra idag för honom och väntar på spänning när han kommer hem så jag får veta hur dagen varit.

Ute regnar det och det är mulet men de säger att solen   ska komma fram igen på eftermiddagen. Nu tänker jag ta lite kaffe och njuta av lungnet i huset.

                                             KRAM Stina   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards