Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Stina - 23 augusti 2012 09:16

Hej igen! Idag är det en sån där dag som ger lite föraning om att hösten är här snart.   försöker tappert att tränga fram genom molnen men det ser ut att misslyckas.

Gårdagen gick åt att städa här hemma nu när man får vara ostörd utan att någon stör hela tiden gick städningen som en dans. Nu börjar jag bli lite smått nervös då det bara är lite över en vecka kvar på tills utbildningen börjar, men jag tror den kommer bli kul och intressant så jag ser fram emot den.

Det har gått bra hittils för Christian på nya skolan och han verkar trivas för igår kom han hem och sken som solen och berättade att han ska få gå till skivbutiken och där beställa en dansbandsskiva. Nu är han intresserad av just dansband musik och det poppas och spelas för fullt i bussen till och hem från skolan och de har kul.

Nu har det börjat regna igen och det är ju inget nytt. Hörde på radion idag att vi hade 27 dagar med 25 grader varmt förra året och i år bara 5 dagar. Vilken skillnad det var. Jag får väl hoppas på att den här vintern blir snörik med massor av snö. Nu börjar det bli bråttom då jag ska med äldsta sonen till Hab för lite uppföljning hur sommaren varit och hur han tänker på framtiden. Ha en bra torsdag.

                                          KRAM Stina  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards