Alla inlägg den 5 september 2011

Av Stina - 5 september 2011 14:07

Då är jag tillbaka igen efter några dagars uppehåll. Helgen tillbringades i trädgården med lite trädgårdsskötsel.

Gårdagen var en riktig härlig dag med   och ena sonen tog ett dopp   i poolen som antagligen blir den sista för den här sesongen. Sen avslutade vi helgen med grillning. Den här familjen älskar att grilla sommar som vinter.

Idag vaknade jag tidigt och började städe och röja en stund innan killarna skulle väckas för att skickas till skolan. Sen bakade jag en äppelkaka som jag och bästa vännen Marie skulle avnjuta på altanen. Vi hade mycket att prata om.

Redan 5 september idag och man märker att hösten är här även om det är varmt ute så ser man hur trädens grönska börjar bli brunare o gula, det har blivit mörkare på kvällen och på morgonen. Såg hur löven for runt i luften idag när det blåste ute då hade jag höstkännslor.

Måste sätta mig en stund nu med uppgiften vi fick i socialpsykiatrin och skriva. Ska skriva om Schizofreni och det kommer bli en hel del. Som tur ska den vara inne på torsdag så jag har lite tid på mig, men vill inte sitta med uppgiften i sista minuten för då blir den bara dålig.

          KRAM

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards