Alla inlägg den 28 september 2011

Av Stina - 28 september 2011 16:29

Är helt seg och trött idag ändå har jag sovit bra i natt.

Började dagen med att plåcka undan lite och sedan väcka killarna som skulle till skolan. När de hade åkt läste jag tidningen och åt frukost sen blev det en tur ned till slussen med Puttevoven innan syster skulle komma och hämmta lite grejer. Jag var så trött efter promenaden att jag la mig en stund för vila. Hela dagen är seg och jag har inte fått någonting gjort. Nu är det bara några timmar kvar av dagen innan jag kan krypa ner i sängen. Längtar redan.

Bilen gick klockrent genom besiktningen igår och sen storhandlade jag på det nya shopningcenret så det blev lite av allt möjligt med hem. Jag är helt nöjd med den nya shopingcentret och nu behöver jag inte åka in till stan för att handla, har allt nu mycket närmare.

Nu kommer resten av familjen hem så det blir att börja med middagen men först en tur till Willys.

KRAM Stina

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards