Alla inlägg den 9 september 2011

Av Stina - 9 september 2011 14:22

Då var det fredag igen och en riktig fin   dag. Det kommer kännas lite tomt hemma den här helgen då sonen som är autistisk åker till kortis så vi får lite avlastning och kan göra lite andra aktiviteter som vi annars inte kan göra när han är hemma på grund av hans funktionshinder. Så den häe helgen blir det trädgårdsarbete, plugga lite, en vända i skogen för att plocka svamp och så ska vi gå på bio och se filmen Jägarna 2.

Igår fick jag tillbaka min första inlämningsuppgift i socialpsykiatri och blev mäktigt stollt o mallig då jag fick MVG  

Lektionern på fredagarna är rolig men man blir så mossig i huvudet av alla nya tecken man lär, sig så här märks det att man får använda hjärnan. Jag läser forsätning i TAKK (Tecken som Alternativ Kommunikation).

Nu när hösten är här tycker jag att det är mysigt med mörka kvällar och jag får tända ljuslycktorna inne och belysningen. Varje dag som går nu kan man se färgskiftningarna i trädena. fast jag längtar redan lite efter snö och min önskan är att det blir lika mycket snö den här vintern som förra. Ja jag vet att jag är tokig  .

Nu har jag suttit framför datorn lite länge så det blir dax att säga hej då för idag ska försöka skriva lite morgon om jag hinner.

Ha en trevlig o mysig helg på er.


KRAM Stina

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards